06/09/2014

LONDON/OXFORD/BRIGHTON #mixfoto

Jak wiecie (lub nie) byłam w czerwcu na wycieczce w WB. Dzisiaj przygotowałam dla Was zdjęcia stamtąd. W tytule podane są miasta, które zwiedziłam. Każde z nich jest inne i wszystkie absolutnie cudowne. W Londynie jest trochę za duży tłok i bardzo łatwo się tam zgubić, szczególnie gdy nie zna się tego miasta i jest się tam pierwszy raz. W Brighton jest genialne molo (czy jak to się tam nazywa), od razu się zakochałam w tym miejscu. Niestety zdjęć stamtąd nie mam, ponieważ rozładował mi się aparat. Jednak ciężko mi stwierdzić, które miasto jest najładniejsze i najmilej spędziłam tam czas, bo wszędzie było mi dobrze.
Oczywiście mieszkałam w Londynie. Jak się tam dostaliśmy? Jechaliśmy autobusem, a później z Francji płynęliśmy promem. Mieszkaliśmy u rodzin angielskich. Miałam nadzieję, że trochę więcej będziemy z nimi rozmawiać, ale cóż. Tak naprawdę gdyby nie dwójka małych murzynków (z którymi mieszkałam) jedyne co bym mówiła, to "ok, good, fine, thank you". Ogólnie wyjazd bardzo mi się podobał i chciałabym tam wrócić. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała jeszcze okazje odwiedzić te miasta.
 

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad