11/04/2015

YANKEE CANDLE - SOFT BLANKET | GOODIES.PL



Wyczuwalne aromaty: wanilia, bursztyn i cytrusy. 
Kolejna recenzja wosku, tym razem poprosiłam Alę, która zakupiła słynny Soft Blanket. To, co czuję to przede wszystkim lekka wanilia. Wosk faktycznie pachnie jak świeże pranie, jednak mimo to jest otulający, ale też rześki, jeden z moich faworytów jeżeli chodzi o Yankee Candle. Zdecydowanie mogę Wam polecić. Świetnie się sprawdzi na prezent, gdyż spodoba się większości osób. Choć od "nadmiaru" tego zapachu może Was rozboleć głowa.

wosk

BLOGI Z MINI KONKURSU:

30 comments:

  1. Nie miałam jeszcze tego wosku ;)

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Miałam już dużo wosków YC, ale tego jeszcze nie ;p Po Baby Powder i Wedding Day mam jakoś uraz do tego koloru ;p

    ReplyDelete
  3. nigdy nie używałam tego wosku :/
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  4. Nie przepadam za zapachem wanilii, wolę coś bardziej owocowego :)

    ReplyDelete
  5. fajny post , fajny blog wszystko tu jest fajne

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  6. Nie miałam jeszcze do czynienia z tymi woskami :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  7. Miałam już kilka tych wosków, ale tego jeszcze nie wypróbowałam.
    Wydaje się być fajny!
    Bardzo dziękuję za konkurs i za to, że udało mi się w nim wygrać :).
    natty-and-natty.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. bardzo chciałabym mieć taki wosk ;)

    Z a p r a s z a m do mnie :)
    ❤️MÓJ BLOG - KLIKNIJ❤️

    ReplyDelete
  9. Oj! Moje serce zaczęło bić mocniej jak zobaczyłam link do mojego bloga, udało mi się wygrać u tak świetnej blogerki! Jestem mega szczęśliwa!
    Super wosk i zamierzam niedługo zakupić taki i jeszcze świeczki z tej firmy :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  10. Dużo słyszałam na temat tego zapachu i każdy go chwali, jak będę mieć okazję to na pewno się na niego skuszę :)
    ✿WIKA BLOG✿

    ReplyDelete
  11. Wyobrażam sobie ten zapach :3
    Chciałabym mieć duuuzo takich wosków :)
    mój blog-klik :)

    ReplyDelete
  12. Szczerze mówiąc nigdy jeszcze nie miałam świeczek ani wosków od Yankee, jakos nigdy ich nie potrzebowałam a od wielu zapachów po prostu boli mnie głowa :c
    agness-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Nigdy nie miałam wosków tej firmy, ale planuję kupić, gdy będę na wycieczce w Warszawie.

    ¦ http://gabby-inspirations.blogspot.com/ ¦ - mój blog klik :)

    ReplyDelete
  14. łał , fajny blog, ja też od niedawna znów zaczełam blogować, ale nie wychodzi mi to za bardzo, była bym wdzięczna jak byś doradziła w kom co bym mogła z mienic w moim blogu, czego brakuje i jakie popełniam błędzy :) pozdrawiam cieplutko
    zapraszam http://seagoth.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. ten zapach jest chyba jednym z lepszych, fajny post :D
    pozdrawiamy <3

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. trzeba wypróbować! :)

    Pozdrawiamy!
    Ajina and Lou

    ZAPRASZAMY DO KONKURSU
    http://ajinaandlou.blogspot.com/2015/04/forest-walker-konkurs.html

    ReplyDelete
  18. Ciekawy produkt. Szczerze to lubię zapach wanilii choć czasem mnie od tego głowa boli, ale to nic :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Świetny post
    i śliczne zdjęcia!
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu :)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://sandraxxsanderkaxx.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    ReplyDelete
  20. śliczne zdjęcia:)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Słyszałam wiele o tych woskach. :) Podobno są super :D
    Zapraszam na nowy post i proszę o klikanie w bannery Sheinside oraz Romwe. :)
    http://nataly-natalyy.blogspot.com/2015/04/must-have.html

    ReplyDelete
  22. Genialny post, tak w ogóle to bardzo podoba mi się design i sposób w jaki piszesz posty. Będę zaglądać tu częściej! ♥

    Skomentujesz post u mnie?
    TUTAJ:)

    ReplyDelete
  23. Świetny blog, napewno będę tu wpadać częściej!
    Konkursy internetowe

    ReplyDelete
  24. Słyszałam dużo o tych woskach, chyba muszę je w końcu wypróbować :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  25. kiedys sama musze sprobowac :)

    +Zapraszam do mnie:*
    dalide.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam te woski! W końcu zakupiłam do nich kominek i co wieczór je rozpalam! :)
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad