02/06/2015

All the problems that you made in your own head

Nie każdy problem jest wielki. Czasami komplikujemy sobie życie na własne życzenie, a czasami to ono stawia nas przed takim, czy innym wyborem. Ale to, co cię nie zabije, naprawdę cię wzmocni.
Potrzebujesz nowych butów? Nie płacz. Zastanów się, czy rzeczywiście są one ci potrzebne. Pomyśl, czy naprawdę ten problem jest tak wielki, że trzeba ryczeć? Są na świecie ludzie, którzy nie mają nic, ale są też tacy, którzy mają więcej niż ty. Nigdy nie będziesz tym, kim chcesz być. Jesteś, jaki jesteś. Masz tyle, ile masz. Cierpienie jest nieodłączną cechą życia ludzkiego. Nie marz zbyt wiele. Marzymy o tym, czego nie mamy. Wzlatujemy ponad ziemię, a wracając do realnego życia cierpimy bardziej niż zwykle. Nie można mieć wszystkiego. Ale nigdy nie można tracić nadziei na lepsze jutro. Zadręczasz się słabą oceną z kartkówki? A czy za kilka lat będzie miała ona jakiekolwiek znaczenie? Wszystko da się przetrwać. Przez wszystko da się przejść. Tylko to, jak będziesz do tego podchodził ma znaczenie. Marnujesz czas na rozwiązywanie problemów, które stworzyłeś sobie w głowie.
płaszcz KLIK | spodnie TOPSHOP | koszulka, buty H&M

56 comments:

  1. najlepiej doceniać i cieszyć się z tego co się ma ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mądrze napisane. Robimy wielkie problemy tak naprawde z niczego.
    Cudowne zdjęcia ;)

    --------------------> Amiliaza.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Myśle ,że twuj blog jest bardzo fajny ty jesteś bardzo sympatyczna więc odnos sukcesy.

    Zapraszam do mnie : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  4. Jaka chudzinka! ^_^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ale świetnie wyglądasz! Masz super ten płaszcz :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/blog-post.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    ReplyDelete
  6. Piekna stylizacja! :)
    Cudny płaszczyk ;]
    Może wspólna obserwacja? ;)

    ReplyDelete
  7. Śliczne pierwsze zdjęcie :D

    ReplyDelete
  8. Jesteś śliczną dziewczyną a zdjęcia są mega! :)
    Ludzie sami sobie stwarzają problemy, zawsze szukają igły w stogu siana.
    Post bardzo ciekawy :)
    Pozdrawiam,
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  9. Oj,tak. Czasem sami stwarzamy sobie niepotrzebne problemy.
    Jesteś mega ładna, a w tej fryzurze wyglądasz szczególnie pięknie.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ludzie wymyślają sobie problemy z dwóch powodów, bo za dużo myślą i dlatego bo to jest modne moim zdaniem to głupie, śliczne zdjęcia :)
    będzie mi milo jeśli zajrzysz vickey-vicky.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  11. Często ludzie wymyślają sobie problemy, ja też tak robie a potem 'heej ogarnij się'

    vanillia96.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Czasami potrafię sama sobie stwarzać problemy. :)

    ReplyDelete
  13. Oj tak, w stu procentach się zgadzam. Ludzie uwielbiają robić sobie problemy, utrudniać sobie życie... Nie wiem tylko po co. Naprawdę przecież to bez sensu, a szkodzimy tylko sobie samym... Ludzie uwielbiają chyba zgrywać męczenników.

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zgadzam się. Ja zamiast kupować rzeczy w holisterze albo mango, czy w innym drogim sklepie - chodź wiem, że mnie stać. Dla mnie nawet koszulka za 60 zł to dużo. Rodzice z tego powodu mnie wyśmiewają bo chodzę w koszulkach za max 40 zł

    Zapraszam do mnie.tez mam takie rady. Może będziesz chciała obserwować
    privetto.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Bardzo mądrze to napisałaś. Przemyślałam sobie niektóre sprawy dzięki Tobie :). Cudowne zdjęcia ♥.
    http://ania-ania3.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. nie można mieć wszystkiego ale można dążyć bo to "wszystko" mieć :) co do kupowania ciuchów to mam swoją metodę, ot jestem fotografem i ciuchy potrzebuje głównie na jeden dzień ;) więc albo sprawdzam możliwości zwrotów albo idę do lumpa i szukam czegoś co by mi podpasowało przy sesji :)
    pozdrawiam
    NICKY WANT!
    BLOG | TWITTER

    ReplyDelete
  17. Zgadzam się z Tobą! Nie warto zaprzątać sobie głowy błahostkami ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  18. Zgadzam się! Sama często stwarzam problemy w miejscu, gdzie nie powinno ich być.
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Masz racje
    Nie mozemy sie zadreczac i wymyslac sobie problemow
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. jejku, stylizacja cudowna! A co do wpisu to zgadzam się, że większość ludzi po prostu sobie wyolbrzymia problemy zamiast iść dumnym krokiem do przodu :)

    ReplyDelete
  21. To takie ludzkie, lubimy narzekać, marzyć o tym ,czego nie mamy, nie doceniamy niczego i to jest problem ;)
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Bardzo mądrze napisane. Śliczne zdjęcia! :)

    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  23. Świetna stylizacja, zakochałam się *.* w tym płaszczyku. Co powiesz na wspólną obserwację ? :) Odezwij się i zapraszam do mnie :) http://macreateart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. super, że poruszasz takie tematy ;)
    świetne buty !

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    ReplyDelete
  25. Ja jestem mistrzem w komplikowaniu sobie życia :( Płaszczyk masz przepiękny!
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam! http://wicked-woonderland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Trafne przemyślenia. Czasem robimy z niczego coś wielkiego (w sensie negatywnym), a naprawdę sprawa nie jest żadnym dużym problemem.

    http://fallenna.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Świetna stylizacja zresztą jak zawsze <3 Zapraszam Cię do mnie: www.mademoisellekinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. cudowny blog ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/06/simple.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    ReplyDelete
  29. aj genialnie! fajne spodnie!
    co powiesz na wspolna obs?

    ReplyDelete
  30. Ten płaszcz jest genialny, cudne zdjęcia :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Masz rację,nie powinniśmy wyolbrzymiać problemów :)
    life-by-katee.blogspot.com zapraszam <3

    ReplyDelete
  32. Śliczna stylizacja :). Pozdrawiam! Ciekawy post.

    Bardzo proszę o kliknięcie w link spodenek w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. jakie piękne miejsce . Cały charakter tym zdjęciom nadaje ten płaszczyk takie mam odczucie . Swoją drogą płaszczyk mega !!

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Przepiękny płaszczyk i śliczne zdjęcia:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Bardzo mądry post :) Często my sami zwiększamy sobie nasze problemy, a to bez sensu, inni mogą mieć gorzej.
    Super zdjecia i piękna stylizacja :)
    Pozdrawiam!
    Mój Blog - zerknij! :)

    ReplyDelete
  36. Czasami myślę sobie, że moje problemy są nie wiadomo jakiego rozmiaru. Ale gdy zastanawiam się nad tym głębiej, to dociera do mnie, że to tak naprawdę błahostki. Świetne zdjęcia i stylizacja :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Często wyolbrzymiamy problemy, kłopoty, a okazuje się, że nie był on taki duży :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Ale ci co mają więcej, nie zawsze to doceniają..
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    ReplyDelete
  39. Dzisiaj problemy to chyba normalna i standardowa rzecz na tym świecie, bo w sumie każdy je ma. Jednakże zgadzam się z tym, że cierpienie jest rzeczą ludzką ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Bardzo podoba mi się ta sesja! Super outfit i ciekawe miejsce:)

    ReplyDelete
  41. Ja w wielu sytuacjach też od razu płaczę. Z perspektywy czasu wiem, że nie było warto, a o problemie zapomniałam. :) pi piękne zdjęcia :)

    Poklikałabyś w linki u mnie na blogu? Byłabym bardzo wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  42. Obserwuję! Świetny blog! :*
    http://oluuuska.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. piękne zdjęcia, ja staram się nie przejmować małymi problemami :)

    Dziękuje ślicznie za komentarz :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    ReplyDelete
  44. Super styliaja :))

    Zaobserwowałam i zapraszam :)
    http://sandziapandziaa.blogspot.com/2015/06/buty-buciki-superstar-adidas.html

    ReplyDelete
  45. ładna jesteś:) i to bardzo,zazdroszcze:-(
    + zapraszam do siebie! komentarz = uśmiech :) !Kliknij!

    ReplyDelete
  46. Śliczny płaszczyk i masz megaa piękne włoski :) Pozdrawiam :)

    p a u l y n n e x - klik!

    ReplyDelete
  47. Świetnie to ujęłaś, w sumie, to nawet teraz mi trochę pomogłaś i zmotywowałaś mnie do walki i nadziei, dziękuję, bo zbyt często w takich sytuacjach się załamywałam.
    Ładne zdjęcia, te jeansy z wysokim stanem są genialne.
    ღ jestebatmane blog ღ

    ReplyDelete
  48. Super zdjęcia ! Obserwuje !
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania i obserwowania :)
    izzyybella[KLIK]

    ReplyDelete
  49. Bardzo ładnie Ci w takim delikatnym różu! Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  50. dokładnie, ostatnio sama nad tym myślałam,i doszłam do tego samego:)
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad