04/07/2015

Now in some way shake the excess

Dość dziwny pomysł z witaniem wakacji w czarnym stroju wdowy, muszę przyznać. Tak, czy siak nie zmienia to faktu, że z zakończenia roku szkolnego bardzo się cieszę, a miniony tydzień był najlepszym rozpoczęciem wakacji (no może oprócz tego, że spaliłam sobie nogi i aktualnie płaczę z bólu). W takie dni jak dzisiaj (+30°C) stwierdzam, że ciepłe kraje nie są dla mnie.
Zrobienie dzisiejszych zdjęć graniczyło z cudem, przysięgam. Myślałam, że za chwilę się roztopię. Najbardziej ubolewam nad tym, że nie mogłam pojechać na Open'era i ominął mnie koncert Mumford&Sons (najlepszego zespołu we wszechświecie, jeśli ktoś jeszcze nie wie). Niestety, rodzice chyba uwielbiają niszczyć marzenia swoich dzieci. Jeszcze dziwniejsze byłoby, gdybym pisała o M&S, a na górze nie umieściłabym ich piosenki z najlepszego! (podkreślam) albumu. Babel. To bez dwóch zdań najbardziej przemawiająca do mnie płyta. Najlepsza. Najcudowniejsza. Ciężko wyrazić literkami to, jak bardzo ją kocham. Planowanie wyjazdu za granice i nad morze z Julią skończyło się, jak zwykle, planowaniem. Mimo wszystko, ogromnie cieszę się na te dwa miesiące odpoczynku. Może w końcu pozbieram swoje myśli i zajmę się porządnie blogiem.
sukienka KLIK | buty CONVERSE

26 comments:

  1. Mimo wszystko sukienka bardzo fajna
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  2. Właśnie dlatego nie lubię planować - żeby na planach się czasem nie skończyło :) Sama również bardzo się cieszę z tych wakacji i czasu odpoczynku, na pewno się przyda :)

    ReplyDelete
  3. Świetna sukienka! Mi się bardzo podoba takie witanie wakacji :D

    ReplyDelete
  4. Prześwietne zdjęcia! Mega fajnie wyglądasz :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/07/1-inspirations.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    ReplyDelete
  5. Przepięknie wyglądasz! <3
    Kliknij TUTAJ
    lub
    TU

    ReplyDelete
  6. to udanych wakacji, żebyś mocno wypoczęła ;)
    piękne zdjęcia i super sukienka!
    pozdrawiam :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Super sukienka, kliknięte, fajne zdjęcia, udanych wakacji. :)

    conowegoumarty.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Kliknięte w sukienkę :) Śliczne zdjęcia :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy.
    - klik

    ReplyDelete
  9. piękna jest ta sukienka *o*
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. O jejku, współczuję ci, ja ogólnie nie cierpię upałów, więc chyba bym tam zginęła :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jejku ja kocham upały! <3 Sukienka czarnej wdowy bardzo fajna :D

    LookMagicLIfe - zapraszam :)

    ReplyDelete
  12. Świetnie wyglądasz! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    ReplyDelete
  13. ciekawy blog! :)
    http://wilczynska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Śliczne zdj :)

    pozdrawiam świetny blog będę zaglądać częściej

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/lucluc.html

    ReplyDelete
  15. Też nie rezygnuję z czarnego i też nie udało mi się w tym roku zaliczyć Opener'a. Sukienka piękna. Serio.

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    ReplyDelete
  16. W ogóle to Cię zaobserwuję, bo mi się tu podoba. Nie musisz akceptować tego komentarza (;

    ReplyDelete
  17. kocham czarny i sukienka również piękna!
    -----
    bardzo proszę o poklikanie w linki!
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Śliczna sukienka, zdjęcia wyszły czadowo!
    Zapraszam everythinggnothing.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Przepiękna stylizacja, sukienka jest śliczna <3

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. gdzieś zniknęłaś a ja tu czekam na posty!
    daj znac jak powrócisz, buziaki:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad