13/09/2015

I'm borderline good and I'm borderline bad

Znowu mam wrażenie, jakby ostatni post pojawił się wczoraj, a jednak było to dawno temu. Dziwne uczucie zamieszania, gdy tak naprawdę wszystko dookoła jest (jako-tako) poukładane.
Może to tylko strach przed tym, że może wrócić do najgorszego stanu, a nie może już chyba do najlepszego. Zdałam sobie sprawę, że prawie przez całe wakacje się nie odzywałam. Przez ten czas wiele się zmieniło. Szczerze mówiąc nie tęskniłam za tym światem. Pierwszy raz zaczęłam  n a p r a w d ę  ż y ć. Okazało się, że 'życie', jakie wiodłam do tej pory, nie było prawdziwym życiem. Odpoczęłam. Teraz, jak bardzo nie jestem gotowa na spowiedź, tak bardzo gotowa jestem na powrót tutaj. Informuję, że posty będą pojawiały się co niedzielę.
sweter KLIK

13 comments:

  1. Chciałam zamówić sobie ten sweterek. Jest super ♥

    ReplyDelete
  2. dobre spostrzeżenia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ten sweterek jest suuupi *.*

    http://naataliam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Śliczny ten sweterek!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)
    https://www.youtube.com/watch?v=dvplKVDhWus

    ReplyDelete
  5. Sliczny sweterek! Mam nadzieje ze dotrzymasz slowa i bede miala co czytac haha :)

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    ReplyDelete
  6. Ładny sweterek, podoba mi się forma postów tutaj, chętnie zajrzę ponownie :)

    ReplyDelete
  7. jaki cudowny sweter . Też chce taki <3

    zapraszam
    mój blog (KLIK)

    ReplyDelete
  8. ale obłędnie wyglądasz, sweter jest świetny!
    obserwuje i zapraszam!

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad