04/10/2015

I've got a lot of things, I have to do

W ostatnim tygodniu uczestniczyłam w wymianie z Norwegią. Tak się cieszę, że mogłam w tym wziąć udział. Warsztaty, integracja, zwiedzanie Muzeum Żydów Polskich w Warszawie i Treblinki.
No, ale mimo wszystko rajem dla Polek okazał się bufet. Jak inaczej. Właściwie przez kilka godzin trwania warsztatów jedyne o czym wszystkie myślałyśmy, to lunch. Niestety teraz mam tyle do nadrobienia w szkole, że aż mi niedobrze, jak myślę, ile jeszcze muszę zrobić. Poznałam super osoby (nie tylko z Norwegii, ale także z Polski!) i liczę na rewizytę. Razem ze wszystkimi innymi dziewczynami, które także brały w tym udział, rozmawiałyśmy w autobusie o High School Musical. Uznałyśmy, że miłość do HSM nigdy nie zniknie, ale czasami bardzo się nasila i im jest się starszym, tym bardziej się tym zachwyca. Jestem pewna, że za 10 lat będę tak samo dobrze bawiła się do piosenek z HSM. Na górze kilka piosenek, może wam też włączy się faza (nie musicie dziękować :*).
koszulka H&M | buty CONVERSE | spodenki KLIK

15 comments:

  1. Świetny outfit! Zazdroszczę wymiany też chciałabym wziąć udział <#

    MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    ReplyDelete
  2. Świetne zdjęcia. Ohh, muszę kiedyś wrócić do starych czasów i obejrzeć HSM :D

    ReplyDelete
  3. loving your shoes
    Learn how to take better photos with your phone
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/10/external-universal-lens-for-phone-take.html

    ReplyDelete
  4. Super wyglądasz! Mega szorty :)))

    http://clarkyss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. O jejku, pamiętam tą fazę na HSM! To było najlepsze co mogło być, łącznie z Hannah Montana hahaha :D

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  6. Świetny post, świetne zdjęcia, świetny strój i figura <3 Ja także mam doświadczenia z wymianą szkolną i są to naprawdę niezapominane chwile :D

    clesssnilay.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. High School Musical to życie ♥ cudownie wyglądasz *.*

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Chciałabym kiedyś uczestniczyć w wymianie!
    Super wyglądasz, jesteś bardzo ładna! :)

    blog-akkie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. świetny blog, dziękuje za komentarz u mnie, bardziej się zagłębie i może zaobserwuje

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jakoś nigdy nie przepadałam za HSM i chyba tak pozostanie xD
    Cudowne są te czarne converse ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  11. Cześć! Po przeprowadzce z USA do Polski postanowiłam trochę zmienić swoje życie. Zaczęłam pisać o tym bloga. Jeżeli interesuje Cię taka tematyka - zapraszam. Chętnie do Ciebie znów zajrzę - następnym razem już wypowiem się na temat postu :)

    BABSKIEPOGADANKI.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad