17/07/2016

Fakty o mnie

Jak wiecie z poprzedniego posta "jestem tu nowa", choć kto jest z nami od dłuższego czasu, doskonale wie kim jestem. Mimo wszystko, na pewno znajdzie się ktoś, kto nie wiedział o moim istnieniu, dlatego postanowiłam napisać kilka faktów o sobie, dzięki którym może lepiej mnie poznacie. Z pomocą przyjaciół i rodziny udało mi się stworzyć listę obiektywnych faktów o mnie.
 Nazywam się Alicja i mam 15 lat. 

  Rodzina i znajomi lubią mówić na mnie Aulis, Alis. 

• Słucham przeróżnych artystów i gatunków muzyki. Wbrew pozorom uwielbiam rap, jednak ten, który swoim tekstem coś przekazuje, tak jak muzyka Kękę. Moim zdecydowanie ulubionym zespołem jest Florence and the Machine. 
(Większość dobrej muzyki pokazała mi Lena).

• Jestem ogromną fanką YouTube. Marnuję tam mnóstwo czasu na oglądaniu większości vlogerek. 

• Jestem uzależniona od kawy. Chwila z ulubionym napojem to moment, kiedy nikt nie może mi przeszkodzić i właśnie wtedy oglądam YouTube.

• Bardzo lubię piec. Ciasta, babeczki, nowe przepisy na pancakes to u mnie codzienność. Jak twierdzi moja przyjaciółka jestem mistrzynią jagielnika imitującego rafaello, które sama nazwałam rafałkoellem. 

• Uwielbiam żartować, śmiać się. Często słyszę, że jestem zabawna, a przede wszystkim głupiutka, przez co potrafię rozweselić każdą znaną mi osobę.

• Jedną z moich najlepszych przyjaciółek jest moja ukochana babcia, z którą mogę podzielić się każdym sekretem. Doskonale się rozumiemy, a co ważne mamy podobne poczucie humoru i obie lubimy sobie pożartować.

• Oglądam dwa seriale: Pretty Little Liars oraz Pamiętniki Wampirów. Są to moi ogromni ulubieńcy.

• Nigdy nie kończę książki w przeciągu kilku dni. Wystarczy chwila rozproszenia mojej uwagi i książka ląduje z powrotem na półce, skąd następnie niechętnie po nią sięgam. Moja przyjaciółka często żartuje, że czytam książki z prędkością światła, gdyż zazwyczaj trwa to rok.

• Od zawsze jestem językowcem. Doskonale radzę sobie z nowymi językami. Uczę się angielskiego i od ponad 3 lat francuskiego. Już po raz drugi przygotowuję się do konkursu kuratoryjnego. W zeszłym roku byłam laureatką konkursu recytatorskiego z języka francuskiego. 

• Jestem straszną włosomaniaczką. Wszelkie nowości szybko pojawiają się w mojej pielęgnacji, a litrowe maski, które dla przeciętnego człowieka starczają na rok użytkowania, w mojej łazience goszczą zaledwie dwa miesiące. 

• Jestem bardzo niezorganizowaną i niezdyscyplinowaną osobą. Mogę cały czas zakładać, że zacznę prowadzić zdrowy tryb życia, uczyć się na bierząco, czy odrabiać wszystko od razu po szkole, jednak nie potrafię dotrzymać słowa i wszystko przekładam na później. 

• Bardzo dziwnie zachowuję się przez sen. Często w nocy budzę się, siadam na łóżku i po prostu tak zasypiam. Zdarza się również, że gadam coś pod nosem.

• Często, gdy znudzą mi się zwykłe vlogi, zaglądam na kanał Łączy Nas Piłka i oglądam filmiki z życia reprezentacji. 

• Rzadko zdarza mi się nie zasnąć na filmie. 

• Jestem strasznym śpiochem. Uwielbiam też całe dnie przechodzić w piżamie. (Błagam, przyznajcie się, że nie jestem sama...)

• Z natury mam bardzo kręcone włosy, dokładnie takie jak na zdjęciach. Jednak rzadko pokazuję się w takiej wersji, ponieważ bardzo mi one przeszkadzają i wolę stracić trochę czasu przy prostownicy, niż męczyć się z owcą na głowie. 

• WF to przedmiot, którego nie toleruję. Jestem zupełną sierotą i na boisku odnajduję się jedynie grając w kosza. Ostatnio przeliczyłam swoje możliwości i podczas koszykówki złamałam sobie palec. 


• Należę do bladych osób. Zdarza się, że spotykam się z sytuacjami, gdzie ludzie pytają się czy wszystko w porządku. 

• Na moim prawym policzku mam dosyć widoczną zieloną żyłkę. Kiedyś mama mojej koleżanki stwierdziła, że chyba się czymś ubrudziłam. 

• Jestem uparta. Wszystko zawsze musi być po mojej myśli. Czasami dyryguję wszystkim co mają robić, żeby było tak jak ja uważam za słuszne. 

 Lubię pomagać. Większości znajomym służę pomocą na sprawdzianach, a kartkówki na francuskim często piszę potrójnie. 

• W garderobie przeważają u mnie totalne klasyki. Najlepiej czuję się w stonowanych kolorach, takich jak: biel, czerń, szarość, khaki. Nie przepadam za wyszukanymi wzorami, gdyż nie za bardzo lubię wyróżniać się z tłumu.

• Tata cały czas nazywa mnie sępem i pasożytem. Mówi, że jestem okropną bałaganiarą i nic mi nie jest do szczęścia potrzebne oprócz jego pieniędzy. To nie prawda tato... 


                                      mokasyny- KIOMI | koszulka- H&M | spodnie- H&M | naszyjnik- JELLY 

13 comments:

  1. Ja również jestem językowcem, uwielbiam uczyć się językow :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nie to nic dziwnego, ze potrafisz chodzić cały dzień w piżamie! Nie jesteś sama!
    Piękne włosy!

    ReplyDelete
  3. pierwsza wizyta na blogu i od razu trafiłam na nowy post. ja to mam szczęscie xD

    ReplyDelete
  4. Też czasami lubię cały dzień przesiedzieć w piżamie i mam problem z organizacją (jeśli chodzi o to co napisałaś w tym punkcie czyli prowadzenie zdrowego stylu życia, uczenie się na bieżąco i odrabianie lekcji od razu po przyjściu ze szkoły). Jednak w niektórych przypadkach jestem całkowitym przeciwieństwem, np. uwielbiam wf, bardzo lubię poznawać nowych ludzi itp. :D


    pozytywnarealistka.blogspot

    ReplyDelete
  5. Alis, jakie ładne "przezwisko" że tak to ujmę :D Urocze ♥ Jesteś bardzo śliczna :*

    Buziaki¦ zyciedlapasji

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam Twojego bloga :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jesteś bardzo, bardzo ładna! :*
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Oo ja też jestem śpiochem. Zazdroszcze włosów.
    Jestem wdzieczna za kazdy komentarz i obserwacje.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    ReplyDelete
  9. Jejku masz przepiękne włosy! :)
    Pozdrawiam Mój blog

    ReplyDelete
  10. ojj wlosy to ty masz faktycznie piekne, widac ze wlozylas w ich pielegnacje duuuzo serca ;3
    powodzenia w blogowaniu kochana ;3
    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad