10/07/2016

Then I heard Your voice as clear as day and You told me I should concentrate |A&L

L: Nie wiem co napisać, po prostu się odzwyczaiłam. Nie będę przepraszać za to, że po raz kolejny zniknęłam w nieznanych okolicznościach ze strefy blogowej. Nie chcę tłumaczyć się ze swojej nieobecności. Nie umiem. Teraz Ala.

A: Jak można zauważyć, bo już dosyć długo ten wygląd jest, zmieniły się trochę nasze plany blogowe. Postanowiłyśmy tworzyć razem. Lena nie radziła sobie z prowadzeniem bloga kompletnie, dlatego postanowiłam przejąć stery. Stwierdziłam, że posty muszą pojawiać się regularnie i być w określonej tematyce. "Sory za długą przerwę", "Nie wiem co napisać" nie jest okej. Tym razem sprawię, że Lena ruszy dupę i przestanie mieć głupie wymówki.

L: Dzięki, a Ty nie radzisz sobie z pisaniem i muszę Cię poprawiać ;). Trzymam kciuki, bo nie będzie to łatwe, kochanie. Mamy w planach dodawać wpisy według schematu: wspólnie, Ala, Lena. Co niedzielę o 9 rano pojawi się coś na blogu. To oczywiście może się zmienić po pewnym czasie. Będziemy informowały. Na razie trzymajmy się tego.

A: Mamy nadzieję, że ten system się sprawdzi i będzie się Wam podobał. Życzymy udanego tygodnia, do zobaczenia już za tydzień! :))

9 comments:

  1. W takim wypadku, powodzenia :P
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  2. Czekam na kolejny post w tym systemie :) Mam nadziej, że uda wam się!

    londonkidx.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. Matko jakie włosy, bomba <3
    Pozdrawiam :* Scobre.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. świetne zdjęcia ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wspaniałego macie bloga :) Taka forma jest jak najbardziej w porządku :)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  6. Zakochałam się w twoich włosach *-*

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad