31/07/2016

There was something to be frightened of

O nie! Obiecały i znów jest tak samo! Heh, niedziela godzina 9:00 to nie jest zbyt dobra pora. Nie dość, że wszyscy jeszcze śpią, na bloga zaglądają później, to jeszcze ja nie mogę spać w nocy spokojnie, bo cały czas boję się, że zaśpię. No właśnie, ja. Teoretycznie dzisiejszy post powinien być wspólny, ale niestety się nie udało. Strasznie czułam się z tym, że coś zapowiedziałyśmy, a jak zawsze nie wyszło, także chociaż sama, z opóźnieniem, to jestem! Od kilku dni żyję z wyrzutami sumienia, że nic nie przychodzi mi do głowy. Nie lubię nietematycznych postów, więc nie wiedziałam, czy jest sens pisać cokolwiek, na odwal. Już we wtorek rano wyjeżdżamy na obóz i odczuwam lekki stres. Nie żebym nigdy nie była na obozie harcerskim, ale to pakowanie, wszystkie punkty mojej próby na stopień są ciągle przede mną. Z jednej strony cieszę się z wyjazdu, bo od praktycznie miesiąca byłam non stop chora, leczyłam się chyba u każdego możliwego lekarza, a do tego połowę lipca miałam złamany palec (nadal nie jest zrośnięty, ale przynajmniej pozbyłam się tej okropnej szyny), z drugiej zaś nienawidzę się pakować i opuszczać mojego ukochanego pokoju, psa, a nawet siostry, z którą spędziłam praktycznie połowę wakacji.

Ostatnio byłam na ognisku i na imprezie u przyjaciółki. Właśnie wtedy doceniłam, jak to fajnie czasem spotkać się w końcu z ludźmi i nie być wiecznie chora, a przede wszystkim sama. Wracając do postów, przygotowałam kilka propozycji, jednak nie mam zielonego pojęcia, jakie posty chcecie czytać. Wiem, że część lubi bardziej posty tematyczne, a reszta typowe „daily news”. Chciałabym na tego bloga wprowadzić jakieś nowości, żeby nie było tu nudno. Dlatego jeżeli macie jakieś konkretne pomysły, co chcielibyście zobaczyć, to piszcie gdziekolwiek, a ja postaram się to w przyszłym czasie zrealizować. Aktualnie kompletnie nie wiem, czy w trakcie naszego pobytu na obozie będą się pojawiały nowe posty, bo w mojej głowie wciąż jest pustka, a do tego nie zrobiłam jeszcze żadnych zdjęć. Mam nadzieję, że jutro dostanę oświecenia i zdążę przygotować coś ciekawego. 
Teraz muszę wracać do pakowania, bo jutro czeka mnie ostatni dzień w domu! 

                                                                                        sukienka- MANGO | torba- H&M

25 comments:

  1. Śliczne zdjęcia! <3 Miłego wypoczynku :)
    Buziaki
    victooriamadeleine.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. fajne miejsce do zdjęć :) udanego wyjazdu!
    http://exality.pl/

    ReplyDelete
  3. Śliczne zdjęcia ;)
    Niezapomnianego wyjazdu !
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    ReplyDelete
  4. Miłego pobytu życzę, mam nadzieję, że on cię zainspiruje w pewnym stopniu do tworzenia tematycznych postów :).

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    ReplyDelete
  5. Udanego wyjazdu! :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/07/off-shoulder-top-and-backpack.html

    ReplyDelete
  6. Masz śliczne włosy :D Myślę, że będziesz się dobrze bawić na obozie harcerskim, bo tam się zawsze coś dzieję i trzymam kciuki żebyś zdała próbę. Miłego wyjazdu!

    martynakrysinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mego podoba mi się tło do zdjęć!:)
    Udanego obozu!!

    ReplyDelete
  8. Cudowne zdjęcia! <3
    Udanego wyjazdu, wypoczywaj!
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  9. Super macie bloga:) A w wakacje strasznie jest miec cos zlamane:(

    obs za obs? Ja juz obserwuje i zapraszam do mnie bedzie mi milo jak zajrzysz

    kllaudus.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Śliczna jesteś! Pozdrawiam :))
    Pacholczakphotography.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Dobrze, że w końcu doceniłaś towarzystwo :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/07/baby-blue.html

    ReplyDelete
  13. masz przepiękne włosy nie mogę się napatrzeć ;)
    http://kataszyyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Czasami fajnie jest się oderwać od samego siebie i swojego towarzystwa i spotkać się ze znajomymi ;)
    mój blog, hooneyyy

    ReplyDelete
  15. Udanego wyjazdu! Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ale masz śliczne włosy:)
    pelnapasji.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Miłego wypoczynku
    Jesteś taka śliczna
    Piękne masz te włosy
    Cudowne zdjęcia
    Czekam na więcej
    Pozdrawiam, miłego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Milego wyjazdu!
    Zapraszam na relację ze Swiatowych Dni Młodzieży https://karka-skoczek.blogspot.com/2016/08/swiatowe-dni-modziezywyd.html

    ReplyDelete
  19. Świetne zdjęcia <3 życzę miłego wyjazdu :)
    Mój blog klik!

    ReplyDelete
  20. Przyjemnie się czyta twojego bloga. Przejrzysty wygląd i zdjęcia. Podoba mi się tutaj!♥ Obserwuję, może rewanż? ;)

    Pozdrawiam Last Dream *klikk*

    ReplyDelete
  21. Życzę udanego wyjazdu, a wena - na sto procent wróci, zawsze wraca:)
    obserwuję, bo blog jest przecudowny<3

    ReplyDelete
  22. Wena czasami ucieka, nic złego. Po prostu trzeba sobie odpuścić z obiecywania kolejnego wpisu, i napisać jak coś się w głowie pojawi. Nie trzeba od razu zapowiadać, bo wiadomo - różnie to bywa. Wyjazdu życzę udanego. Bardzo ładne zdjęcia.


    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  23. Wena na pewno wróci :)
    Śliczne zdjęcia *_*
    Zyczę udanego wyjazdu :*
    dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż
    Zapraszam również do mnie :

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/


    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad