28/08/2016

The way I feel's so obvious now

Tematyka moich postów to było zawsze: o wszystkim i niczym. Co się raczej nie zmieni, bo na czym innym znam się lepiej, jak na opowiadaniu historii ze swojego (jakże cudownego) życia? Niestety w tym tygodniu nie robiłam nic, oprócz nadrabiania kontaktów ze znajomymi, bo z niektórymi nie widziałam się jakiś miesiąc. Naprawdę nie mogę uwierzyć, że w czwartek jest już rozpoczęcie roku szkolnego. Teraz będę to przeżywała. Tak. Nowa klasa, inni nauczyciele i strach. Co ten rok przyniesie? Budynek szkolny pozostaje ten sam i trzyma to we mnie myśl, że stoję ciągle w miejscu. Najgorzej. Przynajmniej mogę uczestniczyć w projekcie organizowanym przez Muzeum Józefa Piłsudskiego! Pierwsze warsztaty (fotografia analogowa, yassss) w ten piątek od 9 do 21. Długo, ale nie mogłabym tego odpuścić. Jaram sieee!
O projekcie opowiem coś więcej, jak zaczniemy działać. ;)
ENGLISH BELOW
When it comes to the subject matter of my posts, it has always been a kind of shooting the breeze. It actually doesn’t seem to be changed, because what do I do better than telling stories from my (obviously soo awesome) life? Unfortunately, this week I have been doing nothing different from making up for contacts with my friends – I haven’t seen some of them for about a month. I really can’t believe that this Thursday is the first day of school. Yup, now I’m going to think about it all the time. Yup. New class, different teachers and the fear. What will this year bring? Due to the fact that the building of the school stays the same (as my previous school was in the same building as the actual one), I have got a feeling that I just stopped and I’m not moving forward. Trust me, that’s the worst feeling ever. But at least I have got possibility to take part in a project organized by The Museum of Józef Piłsudski! The first workshop (analog photography, yasss) takes place this Friday from 9am to 9pm. I know it’s a lot of time, but I couldn’t resist. I’m so excited!
I will tell you more about the project when we start working. ;)

22 comments:

  1. Great post dear!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    ReplyDelete
  2. Będzie dobrze z nową klasą, ja też rok temu się stresowałam, ale jakoś poszło :)!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja klasę poznałam jeszcze przed rozpoczełam, więc było już z górki
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  4. Genialna jest ta bluzka :)
    Jejk, szkoła coraz bliżej.

    ReplyDelete
  5. Świetne zdjęcia, a co do nowej klasy to na pewno dasz sobie radę ! ;D
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia i dużo wytrwałości w nowej szkole. ;)

    ReplyDelete
  7. Powodzenia w nowej szkole :))
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Powodzenia w nowej szkole :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia, osobiście ubolewam nad tym że te wakacje już się kończą, minęły zdecydowanie za szybko


    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetna masz figurę , a ostatnio szukałam podobnej bluzki , super komponuje sie całość

    Mój Blog Zapraszam

    ReplyDelete
  11. Czekam na posty z warsztatów. A co do zdjęć to świetnie wyglądasz, zazdroszczę ci figury hah.
    Twirling Pages, Ola x

    ReplyDelete
  12. Czekam na posty z warsztatów, fajnie się zająć czymś pozaszkolnym. Ładne zdjęcia!

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  13. Zwykle stresowało mnie pójście do nowej klasy, jednak później okazywało się, że to był tylko nowy rozdział, który okazywal się być dużo lepszy od poprzedniego :) Teraz szkołę mam już za sobą i każdy poszedł w swoją stronę :) Świetnie wyglądasz, pozdrawiam i obserwuję :)

    ReplyDelete
  14. Super blog, obseruję:)
    https://wrrabii.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Życzę powodzenia w szkole! Ładne zdjęcia <3
    Anonimoowax - Klik

    ReplyDelete
  16. Ja połowę klasy poznałam przed rozpoczęciem, zapowiadają się fajne lata :).

    justlovejulie.blogspot.com

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad