11/09/2016

I wanna waste all of my time

      Początek szkoły, ja już jestem zmęczona (najlepiej obrazują to moje podkrążone oczy). Nie wiem jakim cudem, ale nauczyciele po pierwszym tygodniu dali nam mocno w kość. No nic, 10 miesięcy i może zmienię mury szkoły. Nie wiem jak Wy, ale ja przez większość wakacji wolałam marnować czas i po prostu leniuchować. Jednak na koniec dostałam kopa pozytywnej energii. Poczułam, że chcę jakiś zmian. Dlatego zaczęłam od przemeblowania pokoju. Oczywiście na tym by się nie skończyło. Od razu następnego dnia złapałam za telefon i podjęłam jedną z najtrudniejszych dla mnie decyzji, haha. Tak, oczywiście mam na myśli ścięcie włosów. Dla jednych to tylko kilkanaście centymetrów, a dla mnie całe moje życie. Jednak taka metamorfoza najwidoczniej była mi potrzebna. Czuję się, jakbym po długim śnie w końcu się obudziła i znów była w 100% szczęśliwa. Na ten nowy rok szkolny przygotowałam sobie mnóstwo wyzwań. Przede wszystkim standardowo systematyczna nauka, ale też ćwiczenia, ponieważ odkąd złamałam palec strasznie się rozleniwiłam. Myślę, że taki chwilowy brak motywacji i celu w życiu sprawił, że wracam z podwójną siłą i rzucam się na głęboką wodę. Nie zaprzeczam, że daję sobie również sporo odpoczynku i w piątki zazwyczaj nadrabiam seriale, lub po prostu śpię.
 Ale nie zamierzam już nigdy tracić czasu.


14 comments:

  1. Pięknie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    ReplyDelete
  2. Urocza Jesteś ;*

    http://victim-fashion.blogspot.com/2016/09/blog-post.html

    ReplyDelete
  3. Nieziemskie zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog-KLIK

    ReplyDelete
  4. Powodzenia w spełnianiu tych wyzwań :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjne zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Boskie zdjęcia <3 Powrót z podwójną dawką energii, to coś co lubię. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ślicznie wyglądasz kochana! :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    ReplyDelete
  8. Nie martw sie ja tez jestem już zmęczona! Ślicznie wyglądasz ;)

    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjecia i super blog!
    .
    .
    Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwowałaś to napisz a ja się odwdzięcze !
    Zapraszam siforthestyle.blogspot.com
    Mój kanał na YT https://www.youtube.com/watch?v=VhhbGKupWmU

    PS: Można wiedzieć kto robił design bloga?

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad