25/09/2016

There's a brand new morning

Minął praktycznie miesiąc szkoły, ale tak naprawdę dopiero teraz wkraczamy na 100% w ten szkolny świat. Od października zaczyna się więcej pracy i nauki. Część nauczycieli mnie zachwyciła, część raczej nie. Tak samo z ludźmi. Nigdy nie może być idealnie. Pierwszy miesiąc minął szybko i był... okej? Coś pomiędzy fenomenalny, a beznadziejny.

Jeśli chodzi o warsztaty z fotografii analogowej i projektowania działań twórczych. "Projektowanie działań twórczych" pod okiem Janusza Byszewskiego. Co robiliśmy? Szukaliśmy odpowiedzi na pytanie, czym jest sztuka oraz próbowaliśmy stworzyć własną(!), mając do dyspozycji jedno wcześniej wybrane przez nas słowo, taśmę i pudełko. Poznawaliśmy i zastanawialiśmy się nad truizmami Jenny Holzer (polecam). Dzieliliśmy się ważnymi słowami w formie pocztówek. „Wyślij temu, komu może być potrzebne”. Nasz gość opowiadał nam o swoich akcjach realizowanych w przestrzeni miejskiej, m.in. o kamieniach z dobrymi słowami, które ludzie mogli zachować dla siebie, w zamian pisząc inne słowo na czystym kamieniu, do tej akcji dołączyliśmy i my. Super! Uwielbiam takie rzeczy. Natomiast FA podzieliliśmy na dwa dni, ponieważ nie zadziałał sprzęt. Więc wyszło tak, że jednego dnia odbyła się nasza 'sesja' i obrabianie zdjęć, a drugiego ich wywoływanie. Dodatkowo pierwszego nakręciliśmy spot Młodzieżowej Rady Muzeum. Wzięliśmy udział w reklamie dla niewidomych dzieci i ich nauczycieli (pójdzie do audiodeskrypcji), co zobaczę już w poniedziałek. Podzielę się, gdy będę mogła! A jutro czekają mnie warsztaty z LOESJE (w ramach tego projektu)! Can't wait!

PS. Tutaj o naszej pierwszej akcji i logo MRM!!!
Akcja "Daję słowo" - Młodzieżowa Rada Muzeum

*(Co do piosenki, którą wrzucam - czekam na film!) 

17 comments:

  1. Ale ładne zdjęcia! Jakie ciekawe rzeczy robiłaś! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  2. Warsztaty brzmią bardzo ciekawie i okropnie Ci ich zazdroszczę! Mam nadzieję, ze na warsztatach Loesji bawiłaś się równie dobrze, sama miałam na takie pójść, gdy były w moim mieście, ale niestety coś mi wtedy wypadło i czekam aż będą organizowane następne.

    blondynkaczuje.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zazdroszczę warsztatów. Musiało być świetnie ♥

    Będę wdzięczna za poklikanie w linki u mnie :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  4. pierwszy raz jestem na twoim blogu (w ogóle przepraszam że nie do tematu wpisu)ale masz cudowny design i w ogóle blog fajnie się prezentuje
    Mój blog:)

    ReplyDelete
  5. Chciałabym zobaczyć ten spot! :)
    Ja już się wkręciłam w szkolną rutynę, jest dużo nauki ale dzięki blogowi czuję się spełniona i wolna. Moja odskocznia od nauki :D
    Pozdrawiam RONN

    ReplyDelete
  6. Warsztaty brzmią genialnie, chętnie bym się na takie wybrała:)

    ReplyDelete
  7. Super klimat, piękne zdjęcia! Zazdroszczę warsztatów, dobrze piszesz!

    ReplyDelete
  8. Bardzo przypadło mi do gustu zdanie: coś pomiędzy fenomenalny, a beznadziejny. Powodzenia!
    Blog Mavseliny.

    ReplyDelete
  9. Kochana jestem po uszy zakochana w pierwszym zdjęciu. Poza tym wszystkie są cudowne, co ja mówię hihihi <3 <3 <3.

    ReplyDelete
  10. Great post! You are so cute!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  11. Great post! You are so cute!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  12. Mega wyglądasz!
    Szczękę zbieram z podłogi !
    Supeer!
    flarri.blogspot.com

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad