23/10/2016

Too much

///\\\
Umówmy się, że nie będziemy zaczynać od „Strasznie Was przepraszam, ale…”. Jeżeli nic nie dodajemy, to znaczy, że coś nam wypadło lub po prostu nie jesteśmy w stanie nic wstawić. Ewentualnie (tak, jak to stało się tydzień temu) mój laptop może się obrazić i odmawiać współpracy, dlatego bądźcie na to przygotowani! 
Okej, tamten tydzień, mimo że mieliśmy długi weekend, był dla mnie okropny. Przygotowania do konkursu kuratoryjnego, mnóstwo nauki. Właśnie, kuratoryjny. Chyba nie chcę na ten temat nic mówić, bo moje starania poszły na marne. Konkurs był bardzo trudny, no cóż… Listopad na pewno nie będzie bardziej łaskawy, bo czekają mnie kolejne olimpiady z francuskiego, do tego jedna po drugiej. Wiem, że muszę się naprawdę postarać, bo od tego zależy gdzie pójdę dalej, blablabla, nieważne…

Mamy w końcu prawdziwą jesień. Nie mam na myśli oczywiście jesieni z instagramowych zdjęć, gdzie wiatr i wilgoć nie zdążyły jeszcze popsuć układanych z samego rana fryzur. Dla mnie jesień, mimo że za każdym razem nie szanuje moich godzinnych starań prostowania włosów, jest wyjątkowo inspirującą porą roku. Część na pewno woli przespać te pare miesięcy, czekając do świąt. To, że najczęściej za oknem widzimy deszcz, jest szaro buro i ponuro sprawia, że jesteśmy strasznie śpiący i non stop zmęczeni. Przyznam, że i mnie powoli to dotyka. Ale widzę w tym plusy. Czy tylko ja kompletnie uzależniłam się od herbaty z sokiem malinowym? O mamo, moja miłość do tego nie zna granic. Piątki zazwyczaj spędzam z Plotkarą, lub stosem moich ulubionych książek motywacyjnych. Poza tym, uwielbiam wychodzić na spacery! 
W tym tygodniu nareszcie umówiłam się z przyjaciółką do kina, na Bridget Jones 3, no i oczywiście na pierwsze w tym roku pumpkin spice latte!

Swoją drogą, czy jest tu ktoś, kto również strasznie się jara nowym sezonem tvd? 

P.S. Lena, mam nadzieję, że jeszcze nie zdążyłaś obejrzeć pierwszego odcinka i wpadnę na kawę... :) 





14 comments:

  1. Ah znam to uczucie, w 3 gimnazjum też startowałam w tym konkursie kuratoryjnym z geografii. Uczyłam się tyle czasu, a co do czego mimo, że napisałam najlepiej ze szkoły, to zabrakło kilku punktów :')))).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. YOU ARE SO CUTE
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete
  3. Czy polecasz tą książkę ? :D
    Co do jesieni to mogę ją lubić pod warunkiem, ze nie będzie padać :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeszcze jej nie przeczytałam, dlatego ciężko mi ocenić.
      Jak skończę, mam zamiar napisać post o moich ulubionych książkach motywacyjnych, wtedy może będę mogła coś więcej o niej powiedzieć, bo zapowiada się bardzo dobrze. :)

      Delete
  4. Ostatnio nauczyciele nas nie oszczędzają. Za to jesień rozkręciła się na dobre. Wszędzie widać żółte liście spadające pod nogi :)

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia. Masz bardzo fajny styl pisania, miło się czyta :) Mnie też jesień bardzo inspiruje ;D Obserwuję :)
    Mogłabyś poklikać Tutaj ♥ ?

    ReplyDelete
  6. Polecam Bridget jest supeeer! :)
    Powodzenia z olimpiadami mam nadzieję, że jednak listopad nie będzie Ci aż taki straszny :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  7. Chyba też zrobię sobie maraton Bridget :) Świetny kubek!Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    ReplyDelete
  8. uwilebiam jesien! genialny kubek <3

    ReplyDelete
  9. cudownie wygladasz,zdjęcia są rewelacyjne <3

    ReplyDelete
  10. Sama muszę oglądnąć ten film Bridget Jones 3 ^^ Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. wspaniałe zdjęcia :) zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad