18/02/2017

And time, where've you flown?

 
Chciałam powitać Was już we wtorek, w ten jakże piękny i walentynkowy dzień, w raczej średnio walentynkowej stylizacji, ale za to z walentynkowym fotografem i nastrojem. Niestety przeceniłam możliwości mojego internetu, bardzo mnie zawiódł. Z dodania posta 14, ani nawet 15 nic nie wyszło. Jakoś ten czas tak szybko leci. W poniedziałek zaczęłam ferie i nie mogę uwierzyć, że już minęła połowa (jak?!?!). Ostatni tydzień (a nawet dwa, bo znowu byłam chora) spędziłam leniwie oglądając nowe odcinki Sherlocka, The Vampire Diaries i Lucifera. (Piosenka, która pojawia się dziś leciała chyba w najpiękniejszym momencie TVD). Postaram się też resztę dni wykorzystać na zrobienie zdjęć na bloga.

Tegoroczny dzień zakochanych spędzony z drugą połówką. Obydwoje lubimy Walentynki (i tak, każdego dnia kochamy się tak samo, mimo ich obchodzenia). Z chłopakiem, czy przyjaciółmi, ten dzień zawsze był jakoś przeze mnie "świętowany" i naprawdę miło wspominam 14 luty każdego roku.

Jak Wy spędziliście lub macie zamiar spędzić ferie zimowe?
CHOKER //link//    SPODNIE //topshop//    PASEK //reserved//

21 comments:

  1. Od dłuższego czasu poluję na chorek tego typu. W twojej stylizacji wygląda on świetnie, a bluzka nadaje mega dziewczęcego looku. :)

    http://www.o-sight.pl/

    ReplyDelete
  2. Przepiękny chocker :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    ReplyDelete
  3. Właśnie jestem na 6 sezonie TVD i powoli zbliżam się do końca. Później zamierzam kontynuować The Originals. Moje ferie upłynęły całkiem dobrze :) Śliczna stylizacja.

    little-foxblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładna bluzka :)
    Również zawsze lubiłam walentynki, czy z chłopakiem, czy z przyjaciołkami to i tak był dla mnie pozytywnyu dzień.
    Pierwszy tydzień ferii spędziłam w sumie na czytaniu, sprzątaniu, spotykaniu się ze znajomymi i nadrabianiu zaległości w filmach, czy wszystko to na co nie mam czasu zwykle.
    Drugi tydzień chciałam trochę poświęcić na naukę, no ale zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  6. Piękna stylizacja! :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
  7. Na mnie niestety nie czekają ferie, a szkoła i dużo pracy!
    Piękne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  8. Super stylizacja :) Choker pasuje do wszystkiego :)

    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  9. Ja właśnie dziś kończę moje 3-TYGODNIOWE studenckie ferie, ehh :<
    ZAPRASZAM DO MNIE, KLIK

    ReplyDelete
  10. cudownie sie prezentujesz ;3 uwielbiam motyw paskow, a do tego ten choker- booomba!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Cudownie wygladasz <3
    świetne zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. śliczna stylizacja :D
    Pozdrawiam Cieplutko ❤

    blondbme.blogspot.com/

    ReplyDelete

  13. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/02/snowy-fur.html

    ReplyDelete
  14. szkoda że nie pokazałaś ubranek bardziej, bo płaszczyk wygląda bardzo ciekawie. :) // skydancing.pl

    ReplyDelete
  15. Piękna stylizacja:D
    Pozdrawiam
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Prześlicznie wyglądasz, ta stylizacja to mistrzostwo świata :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    ReplyDelete
  17. Świetny post wyglądasz cudownie !! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetna stylizacja! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - V I N T E D (obniżki cen!)
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad