06/02/2017

You got big plans and you gotta move

       Mimo, że dzisiaj obudziłam się z naprawdę pozytywnym nastawieniem, to moje samopoczucie kazało mi zostać w domu. Tak oto jestem tutaj, żyję (ledwo) i odzywam się do Was. Ostatnio nie miałam najlepszego humoru, wszystko szło mi na przekór i każdego dnia niechętnie zwlekałam się z łóżka. Tak, oczywiście powodem jest głównie szkoła, która zabiera mi całą energię. Wierzę, że złe momenty są potrzebne aby nauczyć się doceniać to, co się ma. Sama nie wiem, co przyczyniło się do pewnych zmian, chociaż na pewno wiara w siebie i obecność najbliższych. Moje postanowienia noworoczne jeszcze nie zostały wcielone do końca w życie, ale pracuję nad tym. Znalazłam w pewnym sensie coś, co mnie motywuje- myśl o wakacjach. Mam nadzieję, że mój wyjazd do Hiszpanii będzie udany, ale wiem, że koniecznie muszę wygospodarować czas na jakieś treningi, haha.
      Na szczęście niedługo (dokładnie za 4 dni) zaczynają nam się ferie i już czuję ten święty spokój od wszystkich obowiązków. Co do moich planów, to jako takich jeszcze nie posiadam. Weekendy będę spędzać na kursie pierwszej pomocy, co szczerze mówiąc bardzo mnie cieszy, bo nie zmarnuję całego czasu na oglądanie seriali. Reszta wyjdzie w praniu. 
      Ostatnie dni szkoły będą ciężkie. Mnóstwo egzaminów próbnych, ostatnie poprawy, sprawdziany, kartkówki, itd. Na środę umówiłam się do mojej fryzjerki, bo długo na to czekałam. Jak na typową kobietę przystało- zmiany zaczynam od fryzury. I już nie mogę się doczekać. Jak widać, moje włosy naprawdę sporo już urosły, a potrafią być bardzo uciążliwe, także liczę, że tym razem zdecydujemy się na nieco większą zmianę.
      To, co można zauważyć na pierwszy rzut oka, to mój uśmiech. Ciężko nie powstrzymać się od niego, kiedy za obiektywem stoi siostra, z którą tak dawno się nie widziałam.
 Muszę przyznać, że zapowiada się dobry tydzień. 

Miłego dnia! :)  



31 comments:

  1. Też ostatnio byłam ciągle przygnębiona i smutna z niewiadomych powodów, jednak masz rację! Kiedy jesteśmy smutni zaczynamy doceniać te małe rzeczy które już mamy :) Przepiękne zdjęcia <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    ReplyDelete
  2. jestes bardzo ladna :) ja NA SZCZESCIE skonczylam szkole rok temu i juz nie borykam sie z tym problemem, heheh :) mialam to samo, zobaczysz ze moment przeleci i jeszcze zatesknisz za tym! nigdy nie myslalam , ze sama bede pisac te slowa, ale tak, tesknie za kartkowkami na ktorych nic nie umialam, tesknie za wredna pania od matematyki i tesknie za lekturami na jezyku polskim!!! :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli obserwujesz - daj znac, odwdziecze sie :) buziaki! tysiatestuje.blogspot.de

    ReplyDelete
  3. Masz super urodę! A co do nastroju- też często się tak ostatnio czuję, nie wiem co na to poradzić. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładny makijaż! Odcień ust - super :)

    Dodaję do obserwowanych!!

    Diamentowe myśli - MÓJ BLOG KLIK
    Mało brakuje mi do 210 :) Pomożesz?

    ReplyDelete
  5. Przepięknie wyglądasz :) zazdroszcze ci ferii, bo ja swoje dopiero skończyłam.. :(

    kmmbffl.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. udanej wizyty u fryzjera ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jesteś naprawdę prześliczna ❤
    Zapraszam http://fashiongirls-girlsfashion.blogspot.com/?m=1 ❤

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz pięknie, moje ferie niestety się kończą, ale Tobie życzę ich wspaniałych! ;)


    Kinga Dobrowolska – blog
    Zapraszam serdecznie ♥

    ReplyDelete
  9. Ciekawa jestem jak zetniesz włosy. :D
    Życzę Ci powodzenia w szkole, nie przejmuj się aż tak!
    Widzę, że fajne wakacje Ci się zapowiadają. Mega!
    przewrotowiec.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja też dziś obudziłam się we wspaniałym nastroju, który prysł zaraz po wyjściu na podworko ;<

    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    ReplyDelete
  11. Też mam czasami takie złe momenty.. ;/ No ale cóż trzeba sobie jakoś z nimi radzić :)

    http://aaabydidi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ja takze 13 lutego rozpoczynam ferie i wprost nie moge sie juz doczekac- mam tyle planow, ze boje sie, ze mie czasu nie starczy, by je zrealizowac ;D

    co powiecie na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogromna checia! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ach, przydałyby mi się ferie ale niestety już mnie nie obowiązują :D Mile spędzonego czasu! :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  14. Beautiful! Nice hair!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  15. w takim razie życzę udanego tygodnia :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    ReplyDelete
  16. czasem po prostu są takie gorsze dni. Życzę Ci abyś miała ich jak najmniej :*
    jesteś bardzo ładna, pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  17. a ja 13 je kończę :( pięknie wyglądasz :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Może jakiś post o waszym codziennym makijażu? :)

    ReplyDelete
  19. Oby ferie był udane ;) i samych radosnych chwil życzę ;)

    ReplyDelete
  20. Bardzo ładnie napisałaś o tych złych momentach :)
    mój blog

    ReplyDelete
  21. Z moim humorem jest bardzo podobnie. Mam nadzieję, że ferie pomogły mi wszystko odreagować.
    Śliczne zdjęcia!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  22. Jesteś prześliczna! <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  23. Ale masz piękne włosy<3
    http://treamicii.blogspot.com/2017/02/ulubiency-ostatnich-miesiecy.html

    ReplyDelete
  24. moja pani psycholog powiedziała dokładnie to samo - smutek nie jest po to, by zachować balans, albo po prostu utrzymać refleksje... to przede wszystkim czas na zrozumienie, jak wiele dobrego dzieje się w naszym życiu na co dzień, że jest dobrze - ale musimy na to pracować! klaso maturalna, przybijam żółwia :P / skydancing.pl

    ReplyDelete
  25. Ja niedawno zmieniłam trochę fryzurę i jestem zadowolona! Jesteś piękna:)

    ReplyDelete
  26. Ja ostatnio mało w sobie zmieniam. Nie mam na to czasu. Mało myślę o swoim wyglądzie. To chyba źle ;/. Za to Ty wyglądasz pięknie <3.

    ReplyDelete
  27. Widzę nie tylko ze mnie szkoła wysysa do końca chęci do życia :c
    M Ó J B L O G

    ReplyDelete

  28. Oh wow, dat cirkeltje. Toen ik las hoe je hem eerst tekende,
    dacht ik: jaaa dit is toch best oké? Maar inderdaad, waar sta je zelf dan in dat cirkeltje?
    Dat zet mij ook wel aan het denken, moet ik zeggen. Maar ik ben in ieder geval heel blij om te horen dat
    het goed met je gaat.
    To know more details, please Click Here

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad