26/04/2017

Liferia | MARZEC 2017

Niesamowite jest to, jak szybko leci czas i jak bardzo nie potrafię wykorzystać każdego dnia. Przysięgam, że mam przygotowane 4 posty już od X tygodni (czy może nawet miesięcy) i żadnego nie opublikowałam. Dlaczego? Nie mam pojęcia. Miałam zrobione zdjęcia. Do dwóch postów nawet obrobione. Ale czas jakoś tak mija, że ja nawet nie zauważam kiedy z ranka robi się wieczór i na odwrót. Przede wszystkim przyszła do mnie przed świętami paczka z pudełkiem Liferia. Pierwszy raz w życiu będę pisała na blogu o kosmetykach. Trochę się stresuję, bo to nigdy nie była moja tematyka. (A w kopiach roboczych czeka jeszcze jeden post o kosmetykach. Co to się porobiło.) Na blogu raczej pisałam o tym co ostatnio robiłam albo o tym, czego nie robiłam. Właściwie nic sensownego. I to było takie "moje". Trochę się to zmienia, ale nie miejcie mi tego za złe. To, że o kosmetykach nigdy nie pisałam nie znaczy, że nigdy ich nie używałam, a po prostu chcę się tym z Wami w końcu podzielić. W drugą stronę to, że publikuję post ze zdjęciami kosmetyków, nie moimi, nie znaczy, że tylko takie będą się teraz pojawiały - spokojnie. Może przejdę już do rzeczy.

Co to jest w ogóle Liferia?
Taką definicję można znaleźć na stronie www.liferia.pl:
"Liferia – to osobisty asystent w doborze kosmetyków. Piękno kojarzy się z emocjami i inspiracją. Staramy się tworzyć wyjątkowe produkty, które będą jeszcze bardziej podkreślać Twoją urodę, kobiecość i wyjątkowość. Każdy produkt jest sprawdzony przez nas osobiście, spełnia wysoki standardy jakości i jest ładnie zapakowany w pudełko-niespodziankę, które dostarczymy prosto pod Twoje drzwi. Chcemy sprawić Сi przyjemność, abyś mogła się cieszyć z każdej chwili. 

Co miesiąc dostarczymy Ci pudełko z pięcioma miniaturowymi wersjami najlepszych kosmetyków. Dobieramy i pakujemy w pudełka zarówno produkty powszechnie znanych marek, jak i niszowych, abyś mogła wybrać te, które pasują właśnie Tobie. W pudełku znajdują się produkty – do pielęgnacji skóry, do makijażu, ale także produkty niespodzianki, jako miły bonus."

Dodam tylko, że takie pudełko kosztuje tylko 59zł (przesyłka jest darmowa), a w środku kosmetyki znacznie droższe. (Chociażby w tym pudełku łączna kwota kosmetyków to 145zł.)

Co kryje w sobie pudełko marcowe?
1. Płyn micelarny BALNEO KOSMETYKI (Polska)
2. Tonik do twarzy NATURALIS (Polska)
3. Żel pod prysznic APPLE&BEARS (Anglia)
4. Pęseta THE VINTAGE COSMETICS (Anglia)
5. Nawilżający krem na dzień AHAVA (Izrael)
Moja opinia?
Więc tak. Moja skóra jest dość "problematyczna" (?). Większość produktów sprawia, że staję się czerwona jak burak, mam przesuszoną twarz i tak naprawdę mało kiedy kosmetyki oczyszczają moją skórę. W przypadku płynu micelarnego mocnego nawilżenia nie poczułam (napisali, że nie tylko usuwa makijaż, czy zanieczyszczenia, ale także nawilża). Mama i siostra mówią, że płyn jest świetny. Nie zostawia tłustej ani czerwonej twarzy. Z tonikiem się polubiłam. Nigdy nie byłam do nich zbyt przekonana i w swoim życiu nie miałam ich za wiele. Krem od firmy Ahava zdecydowanie jest moim ulubionym produktem. Chociaż kremów nawilżających nie mogę używać zbyt dużo i zbyt często (cera ze skłonnością do pojawiania się zaskórników, a kremy tylko to "napędzają"). Jednak raz na jakiś czas - super! Doskonale nawilża i ma ładny zapach. Co do żelu pod prysznic - zostawiam go sobie na wyjazdy. Jedyne, co mogę na razie powiedzieć, to, że zapach jest przepiękny (jak napisali - grejpfrutowy).

A dla zainteresowanych mam kod na dodatkowy produkt gratis do kwietniowego pudełka!
soylena_april wpisane w komentarzu zamówenia

DODATKOWO
Muszę wtrącić coś o pędzlach, które niedawno dostałam ze strony Zaful i zaczęłam używać. Zdania można mieć różne, jednak ja je bardzo lubię. Są miękkie, a włosie nie wypada. Nie jestem makijażową profesjonalistą, więc nie potrzebuję najdroższych pędzli świata. Przyszły do mnie w ładnym opakowaniu, które bardzo się przydaje, bo inaczej nie miałabym ich gdzie trzymać. Jest ich aż 11, różnych wielkości i do różnych produktów. Wszystko dokładnie zobaczyć można tutaj: PĘDZLEKrótko mówiąc: ja polecam i jestem bardzo zadowolona.
PĘDZLE //zaful//

33 comments:

  1. Brzmi bardzo ciekawie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Liferia dopiero wchodzi na "blogową" stronę internetu :)

      Delete
  3. Ja jestem przerażona tym jak ten czas ucieka :D Uważam, że liferia ma bardzo udane pudełka ;D

    ReplyDelete
  4. fajne nowości :)
    pozdrawiam cieplutko,
    woman-with-class.blogspot.com ;)

    ReplyDelete
  5. Ciekawe, nie słyszałam kompletnie o tym.
    Rzeczywiście takie coś się opłaca :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zawartość pudełka wygląda ciekawie! Zaraz obczaje stronę :D

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Wszystkie produkty wydają się bardzo ciekawe, może nawet się skuszę :)


    lolliesolies.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam :)! Do mnie idzie już kolejne pudełko (do którego swoją drogą można dostać produkt gratis z kodem soylena_april, więc tym bardziej się opłaca) :D

      Delete
  8. Nie spotkałam się jeszcze z tą firmą :)

    nonstopyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. interesujące produkty :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. So cool!

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    ReplyDelete
  11. So cool!

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    ReplyDelete
  12. Nigdy nie zrozumiem fenomenu tych pudełeczek. Nie wydałabym pieniędzy na coś jeśli nie wiem co to będzie, chociaż pewnie całkiem ekscytujący jest moment otwarcia takiego pudełka. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlatego jakaś część blogerek dostaje te pudełka wcześniej (wszystko można zamawiać do 20 dnia następnego miesiąca) i ich zadaniem jest pokazać na instagramie, snapchacie (ja tak zrobiłam), bądź blogu, co kryje się w środku :).

      Delete
  13. I looove it! ❤

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    ReplyDelete
  14. swietna zawartosc :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  15. Również mam dość problematyczną skórę. Te produkty wydają się świetne.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Pięknie tu u Ciebie. Bardzo inspirujesz ♥ Obserwuję bo warto!

    Last Dream By Me *KLIK*

    ReplyDelete
  17. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, a brzmi bardzo ciekawie ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie - dopiero zaczynam ale cóż - dam radę ! :)
    http://zyciejesttrudnewalczonie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Już kilka razy zastanawiałam się nad takim pudełkiem, ale za każdym razem mówię sobie, że następnym razem, czas chyba skończyć z wymówkami! :)
    egzemplarz(klik)

    ReplyDelete
  19. Ojej jakie super rzeczy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Pierwszy raz spotykam się z tymi produktami ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Such an amazing post dear! Love the photos and the products seem really nice!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  22. Marzy mi się takie pudełeczko :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad