01/05/2017

With shortness of breath

*włącz piosenkę, zanim zaczniesz czytać.*
\\\///
Wraz z moją 17-nastką miała przyjść do nas wiosna. Długo wyczekiwana, wytęskniona wiosna. I choć zdjęcia przedstawiają mnie w krótkim kombinezonie z frędzlami z kolekcji H&M x Coachella, będącą wśród wzgórz piaskowych, to nic bardziej mylnego - wiosna (choć można by było rzec, że lato, ponieważ w momencie robienia zdjęć dosłownie się rozpływałam) przybyła do nas tylko na kilka dni i znów uciekła. I do dziś zmagamy się z deszczem, wiatrem, czasami nawet śniegiem (w kwietniu i maju! kto by o tym pomyślał) i smutną szarością Polski. Słońce, wróć i zostań na zawsze, bo popadnę w jesienną chandrę, na wiosnę(!). A myślałam, że to niemożliwe.

Miesiąc temu miałam urodzinyUrodziny to zawsze taki szczęśliwy dzień (chociaż na pewno przychodzi zwyczajniej, niż gdy byliśmy młodsi). Właściwie czemu? Nad tym chyba będę musiała zastanowić się dłużej, niż jedną kąpiel. Być może w takiej sytuacji ujawnia się nasz egoizm? Lubimy dostawać prezenty, czujemy się w ten dzień wyjątkowo, więcej możemy? Albo po prostu cieszymy się kolejnym przetrwanym rokiem i nabytymi doświadczeniami?
Dostawanie prezentów jest przyjemne, ale taką samą radość (a nawet większą) mogę zyskać ich dawaniem, czy przygotowywaniem. Najbardziej liczy się to, że ktoś wtedy z nami jest, najbardziej liczy się pamięć - powtarza tata. Jestem szczęśliwa, co ten rok mi przyniósł. Były wzloty i upadki - klasycznie. Były chwile szczęśliwe, które chce się pamiętać do końca życia i te mniej szczęśliwe, o których pamiętać się nie chce wcale. Jestem starszą i mądrzejszą o rok dziewczyną (chociaż nadal głupią gówniarą). Mam o rok więcej przeżyć. Poznaje siebie i świat. Ciągle się uczę.

Przede mną ponad tygodniowa przerwa od szkoły. (Jakby mi było jeszcze mało, bo przez ostatni tydzień także w niej się nie pojawiłam, ze względu na przeziębienie czy coś w ten deseń.) Wszystko spowodowane długim weekendem majowym i maturami, które są już coraz bliżej. Korzystając z okazji chciałabym życzyć wszystkim tegorocznym maturzystom powodzenia! Cieszę się, że nie jestem na waszym miejscu, bo z moimi nerwami dostałabym zawału serca.
Planów na wolne nie mam. Niestety pogoda jest fatalna i ciągle ma padać, a ja jeszcze nie wyleczyłam się do końca. Sobota, niedziela to dni prób, a w poniedziałek czeka mnie występ ze szkoły musicalowej. Mam nadzieję, że nie pomylę kroków. Trzymajcie kciuki!
KOMBINEZON //h&m//   BUTY //converse//   OKULARY //h&m//

56 comments:

  1. Świetny kostium
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    ReplyDelete
  2. Kombinezon bardzo mi się podoba ;) Ja również mam tygodniową przerwę od szkoły, nie mogę doczekać się chwili, kiedy słońce pojawi się chociaż na chwilę :)

    ReplyDelete
  3. Cudowne zdjęcia!

    Zostawiam obserwację, bo się należy :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo. Każda obserwacja, to dla mnie motywacja! <3

      Delete
  4. Śliczne zdjęcia! Wyglądasz naprawdę cudownie :)

    MÓJ BLOG - Zaobserwuj! |KLIK|

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjątka :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    BLOG

    - INSTAGRAM

    - FANPAGE

    ReplyDelete
  6. Ale ślicznie wyglądasz. Piękny kombinezon :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  7. Jakie super miejsce na zdjęcia! Wszystkiego najlepszego z okazji 17! Pozdrawiam i zapraszam


    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Z każdego miejsca w moim mieście staram się wydobyć 100% :)

      Delete
  8. Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach. Kombinezon jest wspaniały! bardzo zaciekawił mnie jego print :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super wyglądasz, ja mam nadzieję, że słonko zagości do nas na dobre :D

    ReplyDelete
  10. Piękny jest ten kombinezon i bardzo fajnie się prezentuje na zdjęciach :)

    ReplyDelete
  11. fajny kombinezon :)

    http://kinasses.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Pięknie wyglądasz na 3 zdjęciu od końca ;)!
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  13. Przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Piękne zdjęcia! Fajowe masz te wdzianko! :)
    PS. Świetny blog! Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  15. Prześliczny kombinezon i okulary. Uważam, że wszystko tu pasuje i świetnie wygląda :). Zapraszam do mnie http://sucharek2000.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Prześliczny kombinezon. Świetna stylizacja wszystko do siebie pasuje i dobrze wygląda :). Zapraszam do mnie http://sucharek2000.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Prześliczny kombinezon. Świetna stylizacja wszystko do siebie pasuje i dobrze wygląda :). Zapraszam do mnie http://sucharek2000.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Prześliczny kombinezon. Świetna stylizacja wszystko do siebie pasuje i dobrze wygląda :). Zapraszam do mnie http://sucharek2000.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Piękny ten kombinezon! Bardzo Ci pasuje :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  20. Kombinezon jest naprawdę prześliczny. Sesja jest bardzo klimatyczna i patrząc na scenerię zdjęć od razu zapragnęłam wakacji i przede wszystkim pustyni do równie efektywnych zdjęć!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. magiczne zdjęcia! Masz śliczny uśmiech kochana !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Beautiful outfit and amazing pictures ^_^ <3

    Do you want follow each other? If you want, lieve comment on my blog and i follow you back :))

    New post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    ReplyDelete
  23. śliczne zdjęcia
    i kombinezon także

    /MAGSAILE/

    ReplyDelete
  24. Bardzo mądry tekst o tym co znaczą dla większości z nas urodziny. Śliczny kombinezon. Wspaniale wyglądasz!
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  25. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna, Twoje nogi są przeboskie :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję! Baardzo mi miło :D :D :D

      Delete
  26. Twoja uroda zachwyca <3 rewelacja :)

    kaarollkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. super kostium :) bosko w nim wyglądasz!

    by-klaudiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Śliczny kombinezon!
    U mnie pogoda też jest fatalna :/
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Stylizacja wspaniała ale czy taka pogoda do Nas w końcu przyjdzie ? ;)

    ReplyDelete
  30. Trzymam kciuki!
    Cudny strój ♥
    zapraszam: oczamimalilaty.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. swietne fotki! stylizacja+ te góry piasku no genialne polaczenie! niezaprzeczalnie jestem zakochana w fredzlach, wiec skradlas moje serduszko

    nowy post <3 http://justemsi.blogspot.com/2017/05/the-2017-met-gala.html

    ReplyDelete
  32. Ja tam nie przepadam za obchodzeniem urodzin, być może z tego względu, że w domu nikt o nich nie pamięta, prócz mojego taty. Świetne zdjęcia i bardzo ładny kombinezon ^^ Życzę powodzenia na występie, aby wszystko poszło po waszej myśli :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Niestety, ale tegoroczna wiosna płata nam figle. Stylizacja i cała sceneria bardzo idealnie ze sobą współpracują :)

    ReplyDelete
  34. Cudowne zdjęcia! Bardzo mi się podobają :)

    ab-photographs.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Świetny kombinezon :)
    Pozdrawiam

    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Cudowny kombinezon i świetnie w nim wyglądasz <3
    a co do urodzin to chyba każdy je lubi bo to taki nasz dzień i jesteśmy nastawieni na coś pozytywnego :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    ReplyDelete
  37. Swietne zdjecia, a Ty pieknie wygladasz. :)

    ReplyDelete
  38. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ReplyDelete
  39. Świetnie wyglądasz w tym kombinezonie! Muszę Cię zmartwić, ale następne dni też nie zapowiadają się zbyt słonecznie... ;( Na szczęście niedługo już wakacje!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    ReplyDelete
  40. Śliczne zdjęcia!! :D
    Pozdrawiamy, xxx
    Nasz blog ***KLIK***

    ReplyDelete
  41. Piękne zdjęcia! Niestety, ''taki mamy klimat'' ;(
    Świetny blog! Obserwuję i zapraszam do mnie,
    http://anggiex3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Kombinezon jest fajną alternatywą dla zwykłych zestawów, a frędzle nadają mu fajnego charakteru :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Wow, genialny post, idę zajrzeć do innych! ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Sukienka jest cudowna <3
    Zapraszam natalie-forever.blogspot.com

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad