17/05/2017

Your weakest moments to leave them behind you


\\\///
Nie wiem, czy komukolwiek z Was ten wpis jest potrzebny, ale mi zdecydowanie tak.
Spędzam to popołudnie z kubkiem herbaty (kawy, kawy brzmi zdecydowanie lepiej. Bardzo delikatnie. Słyszę kawa i jakoś tak spowalniam tempo i w głowie, jakoś tak, milej. Jednak co mam poradzić, jak kawy nie pijam?). Nie wiem kompletnie, o czym chciałabym napisać, ale kocham takie chwile 'relaksu', kiedy mogę usiąść nad postem i myśleć. O wszystkim i o niczym. To mi w życiu chyba wychodzi najlepiej. (O ile nie powinnam napisać - wychodzi jako jedyne.)
Myślenie sprawia mi wiele radości i daje niesamowity spokój. Jadę pociągiem, patrzę w okno i myślę. Rozmarzam się i zastanawiam. Słucham spokojnej muzyki (w stylu tej wyżej, którą kocham mocno, mocno, mocno i polecam). Jednocześnie mam coraz więcej i coraz mniej czasu na takie myślenie. Co sobotę jeżdżę pociągiem na zajęcia. To naprawdę fajny czas, ponieważ jest 7-8 rano, a w pociągu nie ma tłoku. I choć chciałabym (naprawdę bardzo bym chciała) pouczyć się przez taką półgodzinną podróż - nie mogę. W tym momencie pojawiają się słuchawki, a oczy zamiast w podręcznik od historii skierowane są w okno i patrzą, jak kolejno oddalają się budynki. Niestety podróż trwa tylko pół godziny. Pociągi przyspieszone nie zawsze są okej. A takich dni, jak dziś - z kubkiem herbaty, kocykiem, fotelem i pokojowym oknem nie ma praktycznie wcale. Ja zawsze wszystkim się denerwuję, najmniejszą błahostką. Denerwuję się nawet wtedy, gdy się nie denerwuję (serio, serio). Spokój, który dawało mi myślenie i 'głupie' patrzenie się w okno (sufit, czy niebo - z tym bywa różnie) jest mi potrzebny. Chyba to już czas, żeby uporządkować każdy dzień, bo w tym momencie nie mam pojęcia co się dzieje, ani co robię. Do tego wniosku doszłam pisząc tego posta, czego kompletnie się nie spodziewałam. Ogarnij swoje życie. Znajdź czas na spokój. Niech każdy dzień nie będzie pozbawiony sensu. Dzięki.

38 comments:

  1. Bardzo ładne zdjęcia! <3

    Chcesz dostać długopis z NIEWIDZIALNĄ ściągą? Więcej informacji w najnowyszm poście na moim blogu:
    KLIKNIJ TUTAJ

    Pozdrawiam, Klaudia.

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia. Ja również lubię myśleć zwłaszcza w trakcie jazdy.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Też uwielbiam myśleć i obserwować przyrodę podczas jazdy


    fotograficznespelnia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja uwielbiam takie dni i również zazwyczaj myślę jak jestem w drodze.
    PS te dwa ciemniejsze zdjecia są super :D

    ReplyDelete
  5. Ale ładne zdjęcia! :) Jesteś naprawdę fotogeniczna.

    MÓJ BLOG - Zaobserwuj!

    ReplyDelete
  6. Też tak lubię popatrzeć w okno i sobie pomyśleć o wszystkim i o niczym, szczególnie na fizyce na przykład, haha :D Super zdjęcia, inspirujący post. Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ciekawy post i świetne zdjęcia :)
    _______________
    Aleksey

    ReplyDelete
  8. Interesting post and photos really liked ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    ReplyDelete
  9. Ale jesteś piękna! Też lubię takie chwile kiedy mogę w spokoju siedzieć i myśleć o wszystkim i o niczym <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mamy ze sobą naprawdę wiele wspólnego. Zdecydowanie teraz, kiedy jestem na etapie pomaturalnego wolnego czasu powoli przyzwyczajam się, że mam całe dnie do zagospodarowania i mogę to zrobić jak tylko mi się podoba. Jestem tak maksymalnie szczęśliwa, kiedy mogę położyć się na łóżku, przy otwartym oknie z kubkiem herbaty i książką... Dawno nie była tak szczęśliwa, a to przecież taka błahostka, takie nic, ale brakowało mi tego. Takiego zwolnienia tempa, docenienia małych rzeczy, relaksu, skupienia się na sobie, pomyślenia. :) Obserwuję!

    ReplyDelete
  11. Ja nigdy, ale to nigdy nie umiałam się skupić na czymkolwiek w pociągu czy autobusie... jedyna rzecz jaka była w stanie zwrócić moją uwagę to... telefon hah!

    ReplyDelete
  12. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Świetny blog! Zapraszam na mojego świeżo założonego bloga, gdzie zamierzam poruszać takie tematy jak m.in weganizm oraz życie w Norwegii, w której mieszkam już od dwóch lat. Jako, że jestem świeżynką, to będę wdzięczna za wszelakie wskazówki!
    https://juliavsnorway.blogspot.no/

    ReplyDelete
  15. ja również uwielbiam jechać pociągiem czy samochodem i rozmyślać ^^
    świetne zdjęcia ♥


    Mój blog.Zapraszam ♥

    ReplyDelete
  16. Też nie dałabym rady uczyć się podczas podróży. Zawsze jak jadę do moich dziadków- 6h autem, rozplanowuje sobie czas tak aby chociaz na chwilkę poczytać, czy się poduczyć, ale się nie da. Monotonność przejeżdżających budynków jest silniejsza ode mnie
    Piękne zdjęcia! Uwielbiam te efekty starych, klimatycznych zdjęć
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    ReplyDelete
  17. Przepiękne zdjęcia! Też uwielbiam takie chwile relaksu :)
    blaack-pearl.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. też tak lubie ale nie mam ostatnio na to czasu xD

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację;*

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam rozmyślać tak jak ty - nad wszystkim i nad niczym. To daje mi wewnętrzny spokój. :)
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  20. Ja raczej jak za dużo myślę, to wymyślam więcej problemów :P, ale bardzo lubię jeździć pociągami albo samochodem (jako pasażer oczywiście).Tylko siedzieć i jechać. Super zdjęcia.

    ReplyDelete
  21. Ja również lubię posiedzieć i pomyśleć o wszystkim, najczęściej właśnie też zakładam słuchawki i się po prostu wyłączam :) Czasem warto tak zwolnić na chwilę :)

    ReplyDelete
  22. Mogę zacząć od tego że strasznie spodobał mi się Twój styl pisania? Mogłabym tak czytać i czytać :)
    Sama lubię jeździć pociągiem jednak w Warszawie mam wrażenie że nigdy one nie są puste więc swoją walkę o miejsce musze już zaczynać na peronie :P Dużo częściej wybieram jednak autobus a patrzenie w okno ze słuchawkami na uszach to obowiązek każdej podróży też mogłabym się uczyć ale hm.. nie :P

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    ReplyDelete
  23. tak napisane przepieknie, ze az daje do myslenia! swietna piosenka, tez czasem siedzę i myślę nad życiem, nad tym, co zrobilam, analizuje, ucze sie, wyciagam wnioski :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Znalezienie chwili na spokój to coś co teraz porządna masa osób a nadal narzekają że czasu nie mają, choć często nic sensownego nie robią ale i tak nadal grymaszą :D
    Ja lubię posiedziec na balkonie z książką, w jakimś opuszczonym miejscu bądź wyjechać gdzieś :) Wtedy ogarnia mnie spokój.

    Pozdrawiam
    FotoHart

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam siedzieć i myśleć. Bardzo często łapię się na tym, że siadam patrzę w okno i rozmyślam. Lubię ten moment. Kiedy gdzieś jadę również nie mogę się powstrzymać od patrzenia na mijające budynki.
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  26. Uwielbiam siedzieć i myśleć. Bardzo często łapię się na tym, że siadam patrzę w okno i rozmyślam. Lubię ten moment. Kiedy gdzieś jadę również nie mogę się powstrzymać od patrzenia na mijające budynki.
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  27. Wow, beautiful and interesting post!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  28. zakochalam sie w tych zdjeciach!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    ReplyDelete
  29. Naprawdę świetnie piszesz :) Jak jadę zawsze słucham muzyki i patrze się za okno. Podziwiam widoki, wymyślam własne historie. Uwielbiam to robić :D

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Bardzo wartościowe słowa. Trafione.

    Mój blog :)

    ReplyDelete
  31. Bardzo często łapię się na tym

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad