27/07/2017

I wanna see the world, I wanna sail the ocean

Lato w tym roku to jakaś masakra. 
Jak to możliwe, że od kilku dni pół dnia pada, a kiedy idę do pracy zaczyna być tak gorąco, że można się utopić we własnym pocie?

Razem ze szkołą musicalową (o której już nie raz pisałam) mieliśmy pod koniec czerwca koncert dyplomowy. Czyli prościej mówiąc spektakl w Teatrze Muzycznym ROMA w Warszawie. Przez cały rok przygotowywaliśmy Grease. (Kto oglądał ten na pewno pamięta Frenchy! To właśnie ją grałam). To był wspaniały rok i mimo tego, że czasami miałam ochotę się zabić wstając setny raz w SOBOTĘ o 6 rano i jadąc do Warszawy na 6-godzinne zajęcia, to było warto! Nie tylko wiele się nauczyłam, ale jestem też przez to szczęśliwsza.

Tuż po zakończeniu roku (właściwie już następnego dnia) pojechałam z chłopakiem na mazury. Spędziliśmy tam kilka dni u jego dziadków. Niestety pogoda nam nie dopisała - bo, tak jak pisałam wcześniej, tegoroczne lato to jakiś żart. Także zamiast w jeziorze musieliśmy kąpać się w basenie, hah. Jeździliśmy gokartami i nie zabiłam siebie, ani chłopaka, więc sukces! (Mój pierwszy raz, kiedy prowadziłam coś innego niż rower... i było strasznie.) Tylko wróciłam z jednego wyjazdu, przepakowałam walizkę i jechałam dalej. Zdjęcia, które właśnie oglądacie, bądź będziecie oglądać, czy już oglądaliście zrobiłyśmy z Alicją w Lublinie. Przepiękne miasto!! 'Lublinowy post' planowałyśmy dodać oddzielnie, także nie będę się na ten temat rozpisywała.

Początek lipca oznaczał dla mnie też stres związany z nadchodzącymi urodzinami mojego chłopaka. Uwielbiam przygotowywać komuś prezenty, ale wiadomo - zawsze boję się reakcji. Nie lubię dawać czegoś typowego, jak koszulka, a jeśli już to coś takiego jest, na pewno ma jakiś głębszy przekaz czy znaczenie! Tak więc, przygotowałam mu randkę na dachu w Warszawie, skąd było widać Pałac Kultury i z drugiej strony Stadion Narodowy. Mam nadzieję, że się podobało!! Można trochę ujrzeć, jak to wyglądało, na moim Instagramie, gdzie ostatnio działam dosyć czynnie.
body SINSAY // spodnie // buty DEEZEE

3 comments:

  1. Uwielbiam takie połączenia. Całość wygląda świeżo i ładnie. Super stylizacja ;D

    ReplyDelete
  2. Ciekawa stylizacja ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA ZEGARKI I BIŻUTERIĘ (10 % zniżki)

    Pozdrawiamy

    ReplyDelete

Instagram #lenaolkowicz

Instagram #aalicjaad